Monday, December 27, 2010

For a change...

Am avut sărbători cu un copil răcit, am avut sărbători cu doi copii răciţi, ba chiar cu amândoi copiii răciţi şi amândoi adulţii anchilozaţi, cu gâtul şi, respectiv, mijlocul înţepenite. Aşa că versiunea de Crăciun 2010, cu mine posesoare de "reţetuţă" (cum mi-a zis farmacista) pe care scrie diagnostic "laringo-traheo-bronşită" e aşa, o alternativă de schimbare, un fel de... for a change.

Ceea ce a debutat ca o banală viroză, un "guturai", acum mai bine de două săptămâni - timp suficient ca să mă fac bine înainte de sărbători, credeam eu, a evoluat într-o laringită până la "silent" total, pentru ca ulterior să se complice cu o bronşită. Şi dacă în continuare m-aş mai ţine tare, consecventă principiului meu că antibioticele fac mai mult rău decât bine, probabil că aş risca să-mi petrec săptămâna de munte... la şes, la pat - de-acasă sau unde ţin ei bolnavii de pneumonie.

Aşa că am luat medicamentele de pe "reţetuţă", şi încep cu antibiotic şi alte siroape şi buline.

3 comments:

  1. Sanatate multa doamna!
    De fapt, vazand acum data la care a fost scris postul, ma gandesc ca te-ai si facut bine intre timp.
    Un An Nou excelent va doresc, cu multa sanatate!

    ReplyDelete
  2. @Andreea - Mulţumim de urări, asemenea! Cu sănătatea... hehe, nu te lua după dată, că uite, tot mai mă resimt puţin...

    @Zicolorată - aproape a trecut. cel mai bine mi-a prins vinul fiert şi aerul tare de munte, căci tocmai ne-am întors după o săptămână de "tratament" :))

    ReplyDelete

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)