Wednesday, May 11, 2011

Ale cui sunt parcările nimănui?



Lângă recent renovata şi data în folosinţă piaţă agro-alimentară (ioi, ce frumos vorbesc!) Bucur Obor se află mai multe locuri unde îţi poţi lăsa maşina, atunci când vii cu ea, pe durata efectuării cumpărăturilor. Unele locuri sunt legale, altele nu. Unele sunt cu plată, altele nu. Din motive ce nu mai au nevoie de explicaţii, personal prefer locurile legale fără plată. Când se poate. Pe locul 2 în topul preferinţelor sunt locurile cu plată. Şi pe niciun loc locurile de unde hinghierii de maşini de la Supercom îţi saltă maşina.

Unul din spaţiile astea fără plată are vreo 10-15 locuri, care se eliberează repede, pentru că sunt oameni care vin şi pleacă, la fel ca mine, la fiecare aproximativ 30 de minute, în funcţie de lungimea listei de cumpărături. Doar că la intrarea în această parcare şade şi dirijează un nenea cu vestă reflectorizantă pe el, dar numai la Oha, căci nu deserveşte nicio companie de luat banii pe parcare, după cum îţi dai repede seama, căci îţi cere bani "de-o cafeluţă". Din principiu, eu nu (prea) dau bani inşilor de genul ăsta. Aşa că nici săptămâna trecută, nici azi, nu i-am dat nici la venire, nici la plecare. Data trecută poate că spera pe o dată viitoare. Azi însă, m-a înjurat de mama focului când am lăsat maşina în parcare, iar la plecare m-a blestemat, m-a ameninţat că îmi lasă maşina pe butuci dacă mă mai prinde pe acolo. Pur şi simplu!

Îi ştiţi cu siguranţă, sunt tot ei, cei care se înfiinţează şi în parcările cu plată, după terminarea programului "de plată" şi te "dirijează" să îţi ia ei banii.

Eu azi am avut de gând să mă opresc la Primărie să întreb, sau la poliţia de peste drum, sau la Administraţia pieţei Obor. Însă sunt convinsă că m-ar fi pasat de la unii la alţii, că la noi se poate să nu fie atribuţia nimănui să administreze o parcare neplătită. Nu e delict, deci nu ţine de poliţie; piaţa se termină câţiva metri mai încolo, aşa că nici de paza pieţei nu e; iar Primăria a făcut parcarea, vrei s-o mai şi păzească de alde nenici d-ăştia cu veste verzi? Hmm!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)