Thursday, May 19, 2011

Sunt o mămică profitoare!


Sunt o profitoare!

De când au început copiii să se uite la desene animate, am ţinut să le învăţ cu "alea frumoase", le-am cumpărat Cărţile Junglei cu vocea lui Arşinel pe post de Baloo, Pisicile Aristocrate, 101 Dalmaţieni... toate acele poveşti minunate pe care eu le vedeam în 100 de episoade, când le dădeau la TV cu ţârâita, pe care le-am citit apoi când am ştiut carte, care mi-au populat vremea copilăriei.

Şi profit de momentul desenului ca să revăd şi eu cu ele poveştirle lui Disney şi nu numai, dar şi să văd desene noi, care au apărut între timp, pe care nu le-am prins.

Azi profit din nou - de faptul că am de călcat un maldăr de rufe, aşa că mi-am instalat masa de călcat în faţa televizorului şi profit că fetele sunt la grădiniţă ca să văd unul din desenele "restante": Madagascar. Îl avem doar în engleză, nu are prinţese, are o acţiune cam complicată pentru ele, şi n-au rezistat celor câteva încercări de a-l vedea (mai avem câteva din seria asta, poate mai strâng câteva tone de rufe de călcat ca să le văd şi pe acelea singură). Hahaha!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)