Friday, January 15, 2010

Compunere despre munte





În vacanţa de după vacanţă am fost la munte.
La munte era zăpadă. Multă şi frumoasă zăpadă. La munte se schiază. Roxana a făcut cunoştinţă cu schiatul şi mai vrea. Ilinca a făcut şi ea cunoştinţă cu singurul petic de astfalt din faţa casei şi şi-a julit nasul.
La munte era linişte. Foarte linişte. Seara nu se auzea nimic de tot! Doar transformarea apei în gheaţă şi agăţarea stelelor pe cer.
În prima seară la munte ne-a vizitat o vulpe. Pur şi simplu a trecut pe drum, pe lângă noi. Sau poate doar ne întâmpina, noi eram în vizită la ea, în sălbăticie.
La munte lumea nu prea vorbea, mai mult beszeleau în magyar nyelv.
La munte era o cabană. În cabană nu era nici ţipenie de televizor. Doar un radio pe lămpi care spunea ştiri şi, într-o seară, a cântat rock bun, bun ca vinul fiert, până pe la 2 A.M. Sau atunci ne-am oprit noi din ascultat.

Ce bine a fost la munte!

7 comments:

  1. Chiar asteptam impresiile si foto-dovezile cum ca v-ati simtit bine!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. :))ce tare e compunerea asta pcat ca nu pot sa i'o arat profei.cred ca m'ar da afara din clasa!

    ReplyDelete
  4. super naspa cred ca as lua 1- pe ea :))
    e penibila rau

    ReplyDelete
  5. mai naspa de atat se putea nu cred

    ReplyDelete
  6. cea mai urata compunere...

    ReplyDelete
  7. Pentru toţi anonimii care caută compuneri de-a gata: acesta este un blog de familie, cu poveşti din familie. Oricât m-aş bucura că apar în căutări pe Google, intenţia mea nu a fost SEO, nu doream să apar la capitolul "compuneri pe d-a moca", NU, nu sunteţi în targetul meu. Dacă nu vreţi să citiţi, închideţi pagina aceasta. Acest blog NU vi se adresează.

    ReplyDelete

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)