Monday, February 8, 2010

Ilincisme - la zăpadă

Şi azi am ieşit la zăpadă cu fetele. Ilinca, la un moment dat:
- Am obosit, mami. Ia-mă-n braţe.
O iau în braţe şi zic, mai mult pentru mine:
- Să nu cad, că e gheaţă pe jos, şi cu tine în braţe...
La care Ilinca mă apucă de haină, la nivelul umerilor, unde ajungea ea din braţe, şi-mi dă asigurări liniştitoare:
- Te ţin eu, mami!

Mai mergem puţin, o repun jos pe Ilinca, şi dăm de o maşină care făcea manevre de resuscitare prin zăpadă, dar nu reuşea decât să învârtă roţile pe loc într-un val de zăpadă şi să scoată un zgomot monoton-repetitiv. Iar Roxana râde şi zice:
- Parcă e motocicleta lui Crisu! (văr-su are o motocicletă mică de jucărie care se învârte pe loc şi scoate zgomote de raliu)

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)