Saturday, July 16, 2011

Astăzi iar la telejurnal...


Binecunoscutul vers al binecunoscutului Andrieş îmi serveşte ca să spun că am apărut de două ori la televizor vorbind despre sistemul cu GPS num8 kids locator promovat de Zibo.ro.

Mai întâi, eu şi Roxi am fost "vedete" la Ştirile ProTV, "actriţe" într-un reportaj despre dispozitivele prin care părinţii pot fi mai liniştiţi pentru că ştiu pe unde le sunt copiii. Eram mama care a testat ceasul num8kids locator. Reportajul poate fi văzut aici.Stirile ProTV

După câteva zile, şi Kanal D a realizat un reportaj depre aceste dispozitive cu GPS incorporat, la care din nou am participat. Reportajul a fost difuzat în cadrul ştirilor Kanal D din 13 iulie şi poate fi (re)văzut aici.Stirile Kanal D

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)