Tuesday, August 2, 2011

Spamul care îmi umple ziua


Încerc să mă acomodez cu platforma wordpress, chiar încerc. Cine trece pe aici mai des de o dată pe lună vede că tot schimb şabloane, cică unele au widgeturi şi altele nu pe toate, modific una-alta, doar doar m-oi simţi mai în largul meu. Dacă ignor partea de setare, într-adevăr, e uşor să deschizi o fereastră în care să scrii, să adaugi eventual şi o poză, iar când ai terminat, să publici.

Însă lucrul cu care nu mă pot deloc, dar deloc, obişnui este massul de spamuri! Cam la fiecare postare primesc zeci de comentarii "inteligente" de genul Hi, interesting post, keep up the good job, I found your blog and liked it... şi aşa mai departe.

Ce-i de făcut?
sursa foto

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)