Friday, September 7, 2012

Ce-şi doresc femeile?

Ooo, eterna întrebare! Dacă bărbaţii ar şti ce-şi doresc femeile...

Câteva răspunsuri posibile ar putea fi: femeile îşi doresc să arate bine, să placă. Îşi mai doresc şi confort, siguranţă, securitate.

Dar îşi mai doresc sănătate, pentru ele şi copiii lor. Îşi doresc să nu se teamă pentru siguranţa copilului atunci când merg la spital. Îşi doresc să fie tratate de un medic ce este în primul rând Om. Îşi doresc să afle cel mai bun tratament pentru ele şi copilul lor, nu scoase din context şi fără nicio legătură cu istoricul medical de până atunci. Îşi doresc aparatură modernă şi un mediu plăcut.

Din fericire, cel puţin până acum, noi n-am avut evenimente cu adevărat neplăcute, nici adulţii, nici copiii. De aceea, contactul nostru cu spitalele până acum s-au limitat la naşteri. Şi am mai scris despre diferenţa pe care am simţit-o pe pielea mea, între naşterea la spital de stat şi cu multele chestiuni aferente, şi naşterea la spital tot de stat, dar în parteneriat cu Regina Maria - pe atunci CMU (Centrul Medical Unirea). Acum se poate ocoli cu totul spitalul de stat, pentru că există chiar maternitatea privată. În plus, Regina Maria dispune de un foarte bun centrul de imagistică (unde îmi fac şi eu investigaţiile anuale preventive) şi altele.

Voi ştiţi ce-şi doresc femeile, în privinţa sănătăţii?
Puneţi o întrebare, formulaţi o dorinţă. Le voi transmite mai departe din partea voastră către reprezentanţii şi conducerea noului spital pentru femei şi copii Regina Maria, la turul căruia am fost invitată să particip.


Alte posibile răspunsuri - aflaţi urmărind filmuleţul de aici.
Şi ca să ajutăm la înţelegerea mai completă şi complexă a ceea ce-şi doresc femeile, completaţi chestionarul acesta. Rezultatele chestionarului vor fi afişate şi aici, pe blog.

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)