Wednesday, January 29, 2014

Cu dilemele la conferinţă

Eu vreau libertate, ai mei mă vor responsabil! - este tema unuia dintre workshopurile conferinţei Parenting prin ochii copilului din 22 februarie. Expresia reprezintă ceea ce-şi spun toţi copiii la un moment dat! Poate nu chiar cu cuvintele astea, însă eu cam asta citesc la copiii mei în datul ochilor peste cap atunci când îi pun să facă ceva, de genul să se spele pe mâini înainte de a veni la masă, să aşeze ele masa sau să-şi facă temele.

Care-i limita dintre cele două? Până unde trebuie să le respect dorinţa de independenţă şi de unde trebuie să îi responsabilizez? Dilema asta are vreo legătură - şi care anume - cu acceptarea? (Dar despre acceptare voi mai scrie cât de curând!)


Ideea este că aş vrea să înţeleg şi punctul lor de vedere, al copiilor! E bine să vezi lucrurile şi din cealaltă perspectivă.

Aşa că mergeţi la conferinţa "Parenting prin ochii copilului"! Conferinţă de parenting cu Jody Pawel, părintele metodologiei Parent's Toolshop SUA, invitat special în România, şi Urania Cremene. Ne vedem pe 22 februarie la Crystal Ballroom.

Temele celor două workshopuri din cadrul conferinţei:
1. Eu vreau libertate - ai mei mă vor responsabil
2. Mami, tati, nu o să fiu fetiţă toată viaţa. Cum o să fiu eu ca femeie?

Înscrieri şi mai multe detalii găsiţi pe site-ul http://conferinteleuraniacremene.ro/ şi pe pagina de Facebook a evenimentului, aici.

2 comments:

  1. oare de ce uitam asa de repede ca si noi am fost copii?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cristina, eu n-am fost un copil cicălit, eram ascultătoare, responsabilă, nu cred că îmi zicea mama de 2 ori ce să fac şi eu să nu fac! Poate d-aia nu-i înţeleg pe "copiii din ziua de azi". Dar ştiu că ei sunt normali şi eu eram anormală :)

      Delete

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)