Friday, October 16, 2009

Bacoviană pe două roţi

Deprimantă vreme! Mă deprimă mai ales să mă uit pe geam şi să mă gândesc că puţin mai lipseşte să-mi anulez planul de a participa mâine la CicloTura de toamnă! Despre care am aflat de aici şi de aici.
Mi-am rezervat şi bicicletă, şi chiar mă miram că am găsit, dar pesemne că alţii au consultat prognoza meteo înainte şi nu-s prea mulţi doritori de murături ale propriei pieli prin Bucureştiul transformat dintr-o dată în capitala poemelor lui Bacovia şi ale intemperiilor meteorologice de-acolo!
Dar după o săptămână între pereţii apartamentului, printre termometre, siropuri, aerosoli şi alte îndeletniciri la fel de plăcute, îmi făcusem eu socoteala că o bună metodă de întindere a oaselor şi exteriorizare a emoţiilor (nervilor) ar fi pedalatul.
Ceea ce rămâne de văzut!

1 comment:

  1. frumos mod de a-ti petrece sfarsitul de saptamana! poate n-o fi chiar asa de rau in we!

    ReplyDelete

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)