Thursday, November 12, 2009

Mesaje salvatoare


Citesc despre un job drăguţ şi dau să aplic. Nu vă temeţi, nu abdic de la principiile în care cred cu tărie, era doar un part-time, în domeniul cultural-editură-pubicaţii pentru copii... Chestii care se îmbină perfect cu preocupările şi interesele mele de moment şi cu dorinţa de a mai ridica fundul din canapea şi a face şi ceva pentru supravieţuirea neuronilor din dotare.

Interfaţa portalului web respectiv cu locuri de muncă îmi afişează un mesaj: Postul este în alt oraş. Sunteţi sigur că doriţi să aplicaţi? Verific în ce oraş, unul preferat de mine, dar aş redeschide o cutie a Pandorei discutând cu soţul pe tema mutării din Bucureşti, aşa că dau cu mousul pe opţiunea NU din meajul respectiv. Apoi văd că oricum pentru jobul respectiv mai aplicaseră încă câteva sute de candidaţi. Sute!

Apoi şi mă gândesc: cât mai e până când interfeţele astea ne vor da mesaje de genul:

Postul este sub competenţele dvs. Sunteţi sigur că doriţi să aplicaţi?
sau:
Postul are un director care nu ştie să lucreze cu oamenii. Sunteţi sigur că doriţi să aplicaţi?
sau:
Postul presupune încălcarea unor principii personale în care credeţi. Sunteţi sigur că doriţi să aplicaţi?

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)