Monday, May 24, 2010

Criza salvează simţul umorului

 Ah, ce-mi place criza asta! Parcă începi să trăieşti şi tu! Mai ales când se deşteaptă spiritul ludic latent în român. Încep să se scoată de la naftalină bancurile cu Bulă sau cu Ceauşescu, se scutură puţin de praf, se ajustează pe ici-pe colo, se adaptează şi se lansează la apă. Sau pe net, că s-au schimbat vremurile. Nu le mai transmitem din gură-n gură la coada din spatele Alimentarei, la "Ce se dă?", "Nu ştim, dar vedem noi când ne vine rândul", ci se transmit pe e-mail.
Iată unul, proaspăt cules din Inbox.

Doctorul american spune:
- La noi, in  America, medicina e asa de  avansata, ca scoatem un rinichi de la unu', il transplantam  la altu' si dupa  6 saptamani ala deja isi cauta de lucru!
Doctorul german raspunde:
- E nimica toata; la noi, in  Germania, scoatem un  plaman de la unu', il transplantam la altu' si dupa 4  saptamani ala deja isi  cauta de lucru!
Doctorul rus spune:
- Nici asta nu-i mare scofala; la noi,  in Rusia, scoatem  1/2 de inima de la unu', o transplantam la altu' si dupa 2  saptamani amandoi  deja isi cauta de lucru!
Se ridica doctorul roman si raspunde:
- N-avem ce sa  comparam, toti sunteti  inapoiati fata de noi; la noi, in Romania, am luat cativa fara creier si  fara inima, i-am pus in fruntea tarii si acum toti ne cautam de lucru. 

PS: cu ocazia asta şi pentru că nu este un caz singular, "lansez" şi eu astăzi rubrica de "Bancuri şi bârfe de la coadă la e-mail".

1 comment:

  1. Bulisor, tu ce vrei sa faci cand vei fi mare ? - Visez sa fiu miliardar, ca tatal meu. - Pai ce, tatal tau e miliardar ? - Nu, si el viseaza.
    * * * * *
    - Ce le impiedica pe blonde sa ajunga la facultate? - Liceul.
    * * * * *
    Vine Bula fericit de la inmormantarea soacra-sii, si cand da sa intre in casa pac o tigla de la acoperis ii cade in cap, la care Bula, uitandu-se spre cer: - Ai si ajuns, scarba?

    ReplyDelete

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)