Thursday, March 10, 2011

Blog(onovela) de blog (cultural)

Am primit prima invitaţie la un eveniment în calitate de blogger. Poate că nu e "big deal", dar eu m-am simţit într-un fel să intru la Baby Expo, la a 30-a ediţie cu invitaţie pe numele meu. Asta după ce am bifat mai bine de 10 ediţii în postură de gravidă1, mămică1 cu bebe în marsupiu, cu bebe în cărucior, gravidă2, mămică2 cu bebe 2 în marsupiu şi copil 1 în cărucior... Exagerez, la câtă lume şi nebunie era acolo, n-am fost cu amândoi copiii după mine că sigur aş fi riscat să pierd vreunul!

Şi am spus era nebunie, pentru că prin comparaţie cu ediţii mai vechi, ediţia de acum mi se pare că resimte puţin amprenta crizei. Însă expozanţii prezenţi la faţa locului au venit cu lucruri frumoase.

N-am pierdut timpul pe la standurile cu cărucioare, mese de înfăşat, mese de mâncat, scaune auto, unsori pentru piele, scutece, pătuţuri de bebe şi alte bebelisme de vârsta cărora am trecut. Deşi, văzându-le aşa frumoase, noi, viu colorate, mai că m-a apucat dorul de un bebe mic!

M-am pierdut însă într-o lungă explicaţie referitoare la siguranţa folosirii unui termometru cu afişare super-rapidă şi fără să atingi copilul, sau poate hai, fie, să-l atingi un pic pe frunte. E clar, s-a dus vremea când ne lua bunica la ţară temperatura cu palma rece şi bătătărorită pe frunte sau cu un sărut direct pe pleoapă!

Apoi am zăbovit la valizele Trunki. Viu colorate, cu pete şi buline, pe roţi, acestea aşteaptă doar pretextul pentru a pleca în voiaj, încărcate de hainele copiilor.

M-am înveselit în faţa culorilor primăvăratice ale tutu-urilor şi am hotărât că voi comanda şi eu online câte unul pentru fetele mele.

Am aflat cu tristeţe cât de mulţi copii au nevoie de ajutor după numărul asociaţiilor venite să vâneze 2% din impozit.

M-am pierdut, ca de obicei, într-un stand de cărţi. De data asta, editura Girasol, al cărei fan mă declar, mi-a furat câteva minute şi o parte din banii cu care venisem - dar n-am rezistat reducerilor de preţ.

Am mai cumpărat şi un kit ca să tricotez un ursuleţ. Conţine două device-uri speciale, aţele, chiar şi ochii ursuleţului ca să-i aplic la sfârşit şi, fireşte, instrucţiuni. Este recomandat copiilor cu vârsta de peste 6 ani.

Am mai văzut jucării de lemn, haine din bumbac bio, jocuri de perspicacitate, kituri educative, trusouri pentru botez, umbreluţe, pantofiori, rochiţe, studouri foto, multe bănci de celule stem, oferte educaţionale private... şi multe multe altele.

Avantajul de a merge la târg în prima zi, imediat după deschidere, este că găseşti de toate, iar expozanţii sunt entiziasmaţi să ţi le prezinte.

A, am uitat să precizez: toată treaba asta se datorează blogului frate cu acesta, însă dedicat copiilor şi nevoilor lor de culturalizare, adică Gazeta culturală a copiilor: B24Kids.Blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)