Thursday, January 5, 2012

ProTV fură


sau (variantă de titlu) "Suspicious minds" la ProTV

Deci, explicaţi-mi şi mie, că zău dacă pricep : ProTV fură? Fură linkuri. Mi-a furat linkurile pe care le-am pus în acest post despre Vocea României, aşa cum vedeam eu lucrurile înainte de finală (că între timp m-am mai răzgândit pe alocuri, dar nu mai bat apa-n piuă pe tema asta, sau nu acum).

Nu toate linkurile, unele sunt încă valabile în articol. Şi deşi eu vă invitam să vedeţi cum cânta mai demult, în cluburi şi baruri, "The Voice", acum la acele linkuri apare o fereastră neagră de Youtube ca cea de mai jos.

OK, sunt de acord că drepturile de autor... alea-alea, că n-ai voie să filmezi decât pentru uz privat, nu să postezi ca să dai la public. Dar atunci, de ce revendică Pro-ul dreptul de autor, că eu am văzut filmele acelea şi trust me, nu erau filmate la ProTV!

Întrebarea mea (naivă, ştiu) este: Dar de ce nu s-au sesizat de chestia asta cu drepturile de autor ÎNAINTE de finalizarea concursului de Vocea României? De ce dintr-o dată sunt mai catolici decât papa? Şi cum poate ProTV să revendice drepturi de autor pentru piese cântate ÎNAINTE de concurs, în nişte cluburi şi baruri? Cum ar veni, la Karaoke? Zău dacă pricep!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)