Thursday, July 10, 2014

Încercare de revenire la scris

Uf, că dificilă mai e revenirea! Aşa mi se întâmplă ori de câte ori fac o pauză mai lungă de la scris: cu cât e pauza mai lungă, cu atât mai greu îmi e să reiau această îndeletnicire, altfel extrem de plăcută mie!

Ideea este însă că pe de o parte, unele chestiuni sunt perimate. Adică vroiam să scriu despre ele la un moment dat, mă reprezentau atunci, dar cumva, vindecarea acelor probleme mi-a venit pe altă cale, iar acum, dacă aş mai scrie acele lucruri la modul personal, nu m-ar mai reprezenta. Şi cum să aştept apoi de la voi cuvinte vindecătoare, când de fapt nu mai e de actualitate problema?

Pe de altă parte, tot în vine în minte expresia latinească cui prodest? (pentru cine nu a învăţat limba lui Ovidius Naso, exilatul la Tomis, expresia înseamnă "cui foloseşte", "cine are de câştigat")... Cu alte cuvinte, cine ar avea ceva de învăţat de pe urma experienţelor descrise aici, de orice fel ar fi ele?

Aşa că, to make a long dilema short, voi începe să scotocesc prin drafturi, poate mi se desţeleneşte peniţa asta îngheţată între timp şi voi putea să mai produc şi altceva.

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)