Friday, March 5, 2010

Ce mai scriu alţii


Tocmai făceam o trecere în revistă a câtorva bloguri, adică mai precis mă dădeam pe net, în lipsa unei săniuţe cu care să ies la a cinşpea zăpadă pe anul ăsta. Şi cum mergeam eu aşa, fără direcţie, de la un blog cunoscut la altul, al vreunui mai mult sau mai puţin cunoscut, am dat de-o frază dintr-un post al lui Cristean:

"Azi e prima dată pe anul ăsta când plec pe lumină de la birou. A, nu, mint, am mai plecat o dată pe lumină acasă de la birou anul ăsta. Era într-o duminică."

Super tare! Ha-ha-ha!

(mai bine aş râde mai pe-nfundate, că poate citeşte soţu' şi mă lasă fără abonamentul la worldclass, cardul la bibliotecă, sau banii de shopping, pe unde îmi petrec orele libere, în locul unui loc d-ăsta de îmbătrânit acolo până la-ntuneric) hihihi (asta e pe-nfundate).

Şi Cristean zice că da, pot să dau link la blogul lui, uite, îl mai dau o dată, şi cu poză, în loc de cele 1000 de mărci pe care nu o să i le plătesc :D

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)