Friday, March 26, 2010

Do you speak cartoons?

- Ce proastă! - "Frumoasa balerină"
- Tâmpiţilor! Idioţilor! - "101 Dalmaţieni"
- Ce mişto! - "un desen stupid pe Disney Channel"
- Hai-ho, Hai-ho, suntem pitici mişto - "Albă ca zăpada"
- Nu fii prostuţă! - "Tinkerbell"
etc etc etc - toate desenele

Până acum nu eram atentă la aspectul ăsta, acum mi se zbârleşte pielea când aud replicile din desene.
Acestea (de mai sus) sunt doar câteva chestii, mai "directe", de care mi-am amintit în clipa asta. Că de traduceri eronate, implicaţii educative, sentimentale sau de altă natură asupra copiilor, nu deschid acum subiectul pentru că aş scrie un roman.

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)