Wednesday, March 10, 2010

Psiho-cartoons


- Why cant you be more like your sister?
- See that, Ma? Who's your favorite now?


Replici din desene animate.

Adicătălea, 'geaba mă chinui să nu compar cele copile între ele, să nu am preferinţe, să nu le arăt avantaje uneia faţă de cealaltă sau pedepse disproporţionate, că voila! Vine o Morgana, soră de Ursula, vrăjitoarele mării, pentru neconeseori, din Little Mermaid a nu-mai-ştiu-câta parte şi trânteşte replicile de mai sus!

Poftim de vezi psihanalize şi psihoterapii, la copii de vrăjitoare ale mării, madam Fr. Dolto!

Foto: în poza ataşată e Ursula, sora "preferată". N-am găsit poză şi cu sora psihotică, dar nu cred că vă trebuie, aţi înţeles ideea, nu?

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)