Monday, April 11, 2011

Românii au jocuri noi

credit foto
Roxana, vineri după grădiniţă:
- Mami, ştii ce am făcut noi azi la grădiniţă?
Eu, dornică să aud poveşti de la grădi şi mai ales, dornică să menţin vie puntea de comunicare între mine şi copii, în special în vederea timpurilor (adolescenţa) ce vor veni, pe principiul că e mai bine să-ţi spună ei ce-au făcut, chiar dacă nu-ţi place, decât să afli din ziare:
- Ce-aţi făcut?
- Ne-am jucat de-a "Românii au talent".
Eu cer mai multe detalii despre modul de desfăşurare al jocului şi le primesc:
- Păi un copil este juriul, iar ceilalţi vin pe rând în faţă şi zic ceva sau dansează sau fac ceva. Pe urmă juriul face aşa, un X - şi face şi ea un X cu mâinile încrucişate - şi copilul care a arătat un talent pleacă aşa - şi se apleacă, abătută, cu capul şi umerii lăsaţi, mimând o supărare covârşitoare.
Poftim de vezi cum evoluează lucrurile pe tărâmul copilăriei! Dar e destul de normal, dacă stau să mă gândesc bine, "pe vremea mea" toate fetiţele vroiam să fim Nadia Comăneci. Şi toţi băieţii Bumbescu, Lucescu sau Dan Grecu.

1 comment:

  1. Ce "frunza", ce "sotron".... ce "lapte gros"?? Offf ce face televizorul asta din viitorul copiilor nostri?!

    ReplyDelete

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)