Thursday, October 13, 2011

Eu nu cred nici în Iehova


Eu nu cred nici în Iehova, vorba poetului. Dar în reclamă cred! În reclama la detergent de vase cred acum cu toată puterea!

Ştiţi tipul acela de reclamă - cam tâmpiţică, credeam pe-atunci, în care cu un detergent "obişnuit" se spală câteva farfurii, în vreme ce cu unul "publicitat" se spală infinit mai multe, gospodina are mâinile moi şi îmbălsămate, şi toată lumea e fericită?

Ziceam atunci: ei, cum să se consume mai mult detergent "obişnuit" decât unul bun, la acelaşi număr de farfurii? Consumi atâta detergent cât pui pe buretele de vase... nu?

Ei bine, eu am cumpărat un astfel de detergent "obişnuit" acum câteva zile, în neţărmurita mea credinţă că orice detergent de vase e la fel ca altul. Îi zice TOJI, ca să ştiţi ce ocoliţi.
"To ji or not to ji! This is the question!", tre' să mă vedeţi cum recit singură prin bucătărie, la ora de spălat vase!

Şi pun detergent, şi frec, şi iar pun detergent, care parcă se evaporă, şi la final vasele sunt doar îmbâcsite, mâinile aspre şi nimeni fericit.

Aşa că, d-aia zic: de-acum cred în reclama la detergenţi de vase, sunt foarte atentă să ocolesc detergenţii "obişnuiţi", nu mai fac teste de piaţă pe pielea mea şi a vaselor mele!
Şi mă gândesc... tre' să schimb focusul, căci nu mai e mult (sper!) până vom schimba spălatul vaselor la chiuvetă cu maşina de spălat vase!
Acolo să te ţii alegeri!
Ce fel de maşină de spălat vase - sau m.s.v., cum am văzut să-şi nota electricianul pe schemă?
Trebuie un anumit tip de detergent, special pentru maşina de spălat sau merge şi cu din ăsta... "obişnuit"? Tre' să strângi suficiente vase cât să umpli maşina sau merge şi cu câteva farfurii? Consumă multă apă, energie, detergent sau la final ieşi mai economic decât spălatul manual la chiuvetă?

Din aceste dileme... you know...

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)