Thursday, August 23, 2012

And the winner is...

După lupte seculare care au durat... aşa, ca la vreo 5 minute de zapat prin Amazon, Roxi s-a hotărât că doreşte acest ceas:

Nu strâmbaţi din nas, e alegerea ei, da? Şi vom încerca să i-l luăm.

Dar eu stau şi mă întreb cât o mai ţine faza asta cu prinţesele la fetiţe? Poate dacă o influenţam, ar fi ales altceva, mai neutru. Dar dacă ăsta îi place ei, poate aşa învaţă să aibă grijă de propriile lucruri. Mai ales că începe şi şcoala!

By the way - de ieri are şi uniformă de şcoală. (Dar nu voi scrie despre cum ne-au ţinut portarii în faţa curţii şcolii şi ne permiteau să intrăm câte o persoană o dată, pentru motivul că un alt grup de copii şi părinţi veniţi în urmă cu câteva zile ca să-şi ia uniformele spărseseră un ghiveci de flori cu pietre şi nu mai ştiu ce alte acte de vandalism făcuseră. Nu nu, nu voi scrie despre faptul că l-am întrebat insinuant pe portar dacă doamna directoare ştie că ţine părinţii la poartă ca pe nişte câini, şi nici despre imaginea şcolii - altfel, şcoală bună şi cu pretenţii - care va educa nişte copii care aruncă cu pietre chiar de faţă cu părinţii lor. Nu voi scrie şi comenta nimic despre asta. O să iau de bun argumentul portarilor, că "ăsta-i regulamentul, doamnă, nu avem ce să facem!")

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)