Wednesday, April 1, 2015

Jurnal de alergător sedentar, ziua 2

Nu e păcăleală! Azi nu am alergat. În parc, până acum, mai e timp până diseară - ca să fiu optimistă! :)

M-am trezit năucă. Mai întâi m-am trezit mult mai devreme - mă rog, m-am trezit la 6, în loc de 6.40, dar 40 de min sunt extrem de "mult mai devreme" pentru mine! Şi am dat să adorm la loc la ora la care suna ceasul.

Parcă eram lovită cu leuca. Febră musculară adevărată doar un pic, mai mult o lene generalizată, paralizantă, şi o durere de gât care m-a luat de fapt de ieri. Am alergat cu gura deschisă, am băut apă rece ca să mă hidratez, sau pur şi simplu un streptococ de care am auzit că se plimbă prin şcoală o fi trecut şi pe la mine.

Dar, după un mic dejun constând în 2 feliuţe de "uscătură de ovăz cu secară" unse cu brână de vaci, 3 ridichi şi o cafea (cu un pic de zahăr brun şi-un strop de lapte), plus un Strepsils intensiv, sunt mult mai bine! Deja îmi fac planuri pentru alergat mai târziu!

70,1 kg dis de dimineaţă pe nemâncate. Way to go!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)