Friday, September 18, 2009

Cu nasu-n batistă

Ca să îmi arate că patru zile de grădiniţă deocamdată ajung, Roxana s-a gândit să facă un pic de temperatură de dimineaţă. Nu mare, nu disperantă. Doar aşa, cât să mă gândesc eu că ar fi mai bine să o ţin sub observaţie acasă. Doar că surioara ei bună, ca să-i ţină companie, ce şi-a zis? Dacă mama vede că Roxi nu mai are febră la numai juma de oră după ora maximă la care o puteam duce la grădi, se supără. Aşa că hai să punem noi amândouă de nişte sughiţuri, muci, strănutat şi altele din acest spectru. Fără febră, fără gât roşu. Doar aşa, să-i căptuşim iar mamei buzunarele cu şerveţele, şerveţele peste tot, muci prin toată casa şi hapciu pe rupte.
Acuma, să iau şi eu partea bună a lucrurilor, nu? Să vedem:
1. spre deosebire de anul trecut, de sezonul trecut de muci, acum fetele sunt mult mai cooperante, chiar şi Ilinca suflă nasul în batistele de unică folosinţă - în curând o să trec şi Batista Bebeluşului pe lista obiectelor care doar ocupă loc în apartamentul şi-aşa mic.
2. Homeopatele sunt bombonele numai bune de ronţăit.
3. Nurofenul - siropel duuuulce mami mai vrem.
4. Motiv de stat în casă, să se joace împreună, căci altfel li se face dor una de alta până la ora după-amiezei când se revăd.
5. ...Şi de aici, motiv şi de desene mai multe decât de obicei, că deh, ce să faci numai în casă?
etc.
Dar ne-a luat viroza aşa de repede? A fost prin casă sau parc un curent (by the way - americanii nu au noţiunea asta, ştiaţi= neobservat de mama vigilentă ce sunt?

În rest, ar fi o toamnă frumoasă...

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)