Tuesday, September 22, 2009

Cu paşi mici, în adidaşi

După lupte seculare care durează de câteva luni bune, ca să nu zic că sunt chiar ani, am mai făcut un pas mic pentru om, mare pentru... om: mi-am cumpărat adidaşi de sală! Sau de alergat. Sau de... orice poate să dea grăsimea jos. Şi sunt şi de firmă, sic! Stau de cinci ani în blocul ăsta (comunist) vecin cu magazinul de produse sportive de firmă, şi recunosc cu ruşine că e prima, dar prima cumpărătură de acolo! Nici măcar o batistă sportivă cu monogramă de firmă nu am luat până acum de acolo!
Abonament la sport am, ba chiar două, la sală şi bazin, mai e puţin şi expiră. La sală - la taebo, unde am la activ o lună (adică 6 sau 8 şedinţe) în luna mai 2008, şi una (1, o bucată!) şedinţă în luna iunie 2009. Deşi îmi face aşa de bine şi mă simt aşa de bine acolo!
Costumaţie de scandal am.
Doar timp să ajung la sală şi bazin încă nu mi-am cumpărat. Dar mă reped până la magazinul de timp şi iau vreo două kile, să-mi ajungă!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)