Thursday, September 10, 2009

Vreau să mă mărit corect

Instituţia căsătoriei e perimată, o arată numărul în scădere al celor care îşi iau viaţa în piept în doi. Este depăşită, o arată numărul crescând al divorţurilor.
În plus, cred că este şi înşelătoare. La primărie te întreabă: cutărica, îl iei în căsătorie pe cutărică? Dar aţi auzit voi, fetelor, cumva să zică: îl iei în căsătorie ca să-i faci mâncare, să-i speli hainele, să-i calci cămăşile, să-i cureţi bârlogul, să-i ţii berea rece, televizorul pe programul cu meciul, facturile casei plătite, actele în ordine, să mergi la serviciu şi să-i creşti copiii cu devotament, dăruire şi calm? Că eu, una, n-am auzit. Pesemne se grăbea ofiţereasa de stare civilă şi a sărit peste pasajul ăsta.
Aşa că aş vrea vă rog să-mi aranjaţi să mai trec o dată prin asta, dar pe corecte, ca să ştiu dinainte la ce mă înham.

Sau - mai realizabil, cred - poate cunoaşteţi vreo menajeră să-mi daţi şi mie, ca să-i citesc eu drepturile astea: să facă curat, să spele şi să calce în locul meu. Pentru ca mie să-mi ajungă mai mult timpul şi nervii pentru soţul şi copiii mei. La partea asta nu renunţ.
Mulţumesc.

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)