Monday, September 14, 2009

Great minds start little.... later

Deja vu. La propriu! Chiar am mai văzut o dată desenele inteligente, educaţionale, cu Baby Einstein. Roxanei i le puneam înainte de 1 an, ba chiar am avut o manie să le achiziţionez pe toate-toate, tot ce apăruse by "Julie Clark, founder of the Baby Einstein company...". Nici nu stătea în fund bine, o ţineam eu în braţe şi vroiam să înveţe horse şi cow şi simfoniile lui Beethoven, remixate pentru urechi de bebeluş!
Acum i le pun şi Ilincăi - cu ceva decalaj, ea parcă e România în tranziţie, sare peste etape. Mai întâi a văzut şi îndrăgit, odată cu sora ei, Peter Pan şi Little Marmaid, şi abia acum a venit şi rândul lui planting the fields pe muzică de Bach!
Dar better late than never, as they say...

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)