Sunday, March 15, 2015

Închiriem apartamentul din Iancului

În vara anului 2004 ne-am mutat în el. Nu era nou, este apartamentul în care a crescut soţul meu. Dar întorşi de la Budapesta, ne-am mutat noi în el. Iar în primăvara lui 2005, imediat după nuntă şi pe când o aşteptam pe prima noastră fiică să vină pe lume, l-am renovat de la zero, l-am transformat după gustul nostru.




S-o iau de la intrare:
- am pus uşă metalică MACO, ferestre termopan cu 3 camere, calorifere noi
- de fapt, am schimbat de altfel toată "ţevăria" pentru că ne-am debranşat de la reţeaua de agent termic şi am pus centrală proprie de apartament
- am înlocuit gresia şi faianţa din bucătărie şi baie vechi şi mărunte, cu faianţa mare, pusă pe orizontală, pentru a da amplitudine încăperii, cu rosturi mari, colorate, gresia la bucătărie pusă oblic
- am utilat bucătăria, designul mobilei pe comandă este realizat de noi
- în holul de la intrare am creat un spaţiu suplimentar prin desfiinţarea uşilor de lemn care separau o mini-debara
- în living am desfiinţat balconul îngust, lăsând doar o parte din zidul despărţilor drept "mini-bar". Am mărit astfel livingul prin crearea unui spaţiu suplimentar unde am pus într-o parte un birou şi în cealaltă un dulap pentru depozitatare, ambele realizate pe comandă, ca și restul mobilei din casă (comodă pentru TV, polițe suspendate pe pereți, patul, comoda și noptiera din dormitorul mare, un dulap suspendat deasupra mașinii de spălat în baie, un dulap pentru depozitare în al doilea balcon)
- am pus aer condiţionat în living, pentru zilele călduroase de vară
- am pus parchet laminat de 8 mm în tot apartamentul
- am închis al doilea balcon, care are vedere în fața blocului, tot cu termopan, l-am izolat și am instalat un dulap de depozitare acolo, dar i-am păstrat destinația de balcon, pentru a avea un spațiu rece pentru murături, dulcețuri şi vin etc. - cămara casei, cum ar veni
- la baie - am recondiţionat cada, am schimbat chiuveta şi scaunul de WC. La baie există maşină de spălat automată achiziţionată recent (cred că e încă în garanţie)
- în apartament mai există o debara foarte largă, cu multe rafturi de depozitare, precum şi un dressing pentru haine


După ce ne-am mutat noi din apartament la casă, în vara lui 2012, l-am renovat încă o dată, dar numai zugrăveală şi reparaţii minore.


Ne-a venit foarte greu să ne decidem să îl închiriem, pentru că ne simţim foarte ataşaţi de el. Aici ne-am crescut fetele până la şcoală, prin sertarele şi dulapurile astea şi-au băgat ele nasul în perioada de explorare şi la televizorul ăsta ne uitam noi seara la câte un film, după ce le băgam la culcare.

Apartamentul se află la 2 minute de metrou Iancului, chiar lângă Poşta Iancului, chiar pe şoseaua Iancului. Este semidecomandat, are 3 camere, se găseşte la etajul 1 şi ne-am bucura să îl lăsăm pe mâna unor prieteni, sau prieteni recomandaţi de prieteni.

Deci, cine vrea să îl vadă şi să se mute în el? :)

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)