Tuesday, June 16, 2015

Sport, sănătate... şi ce mai facem noi

Nu dați banii pe prostii, luați... de faceți sport. Că n-am găsit altă rimă.

Luni (ieri, adicătălea) n-am avut chef să bat o oră drum până la ora de Aqua Gym de la Worldclass. Am ales nişte... saună. Combinată cu abdomene. Adică, am făcut - în sfârşit!! - ordine în pod! Că se tot adunaseră de-a valma cutii pline, cutii goale, praf, un pick-up, praf, discuri de vinil, saltele de joacă, praf, haine de copii rămase mici, praf, cărţi, dosare cu actele firmei... etc.
Nu-i vorbă, mare parte din toate astea sunt încă acolo. Dar într-o dezordine... ordonată! :) Ce e de dat şi cui, cu etichetă, ce e de păstrat şi în ce stare, cu etichetă.
Comportament "obssesive-compulsive", aş zice eu!
Şi încă sub acoperişul fierbinte, de curgeau apele pe mine! Vreo 3-4 ore mi-a luat toată treaba, în 2 reprize, dimineaţă şi după-amiază.
Dacă e mai scump ca la Gym? Ieftin! O sticlă de 2 litri de apă per repriza de ordine şi vreo 2 piese de teatru radiofonic audiate în paralel! Nu la pick-up, din păcate pick-up-ul meu, care mi-a sădit sămânţa teatrului radiofonic, a fost detronat de "Youtube plus o boxă wireless", cu care mă plimb prin toată casa, oriunde am treabă.
Cât o să ţină ordinea din pod? Om vedea. Că uitai să vă zic: am re-amenajat şi colţul de joacă al copiilor... care prevăd că se va extinde treptat-treptat şi va acapara tot podul! :))


Marţi (azi, adicătălea) după un drum la spital (despre care zic mai jos), a urmat ora de... haltere. Sau ridicare greutăţi. Plus duşuri irlandezo-chinezeşti. Adică, piaţa, de! Prin ploaie! Cu maşina parcată depărtişor, şi sacoşele pline de tot ce se terminase sau aveam poftă pe-acasă: cireşe, piersici, mere, roşii, castraveţi, varză, morcovi, cartofi...
Cât a costat ora de fitness cu greutăţi? 1,5 lei parcarea, că restul e priceless! :)
Acuma serios, la câţi bani se duc pe alte prostii, piaţa asta, clasică, cu legume şi fructe, chiar nu e scumpă. Mă rog, probabil că şi pentru că merg la Obor, că de ce preţuri am auzit în alte pieţe, jale!

Dar ce am căutat la spital, întrebați? Iaca, am scurtat aşteptarea vacanţei mari de către copilul cel mare, să zicem aşa. Sau a început vacanţa cu un concediu medical. Că tocmai ce întocmise ea frumos acum câteva săptămâni chiar, un AMR cu zilele până la vacanţă, când, tronc! Azi la ora 5.45 (dimineaţa, da!) a venit la părinţii ei care dormeau liniştiţi şi a început să plângă că o doare rău gâtul şi nu mai poate să doarmă! Febrilă tare, 39,1 grade celsius termometrul. Şi gâtul - roşu foc, cu pete albe! Şi eu care credeam că ieri a cerut la somn de prânz că a ajuns-o oboseala după concursul de înot din weekend!

Ştii cum s-a activat adrenalina în mine? Ce somn să-mi mai fie? Pe loc mi-am amintit episodul din iarnă, când am ţinut eu copilu', cu simptome similare ca acu', pe antitermice şi tantum verde până a făcut temperatură 40 şi gâtul plin de puroi, care coborâse până la plămâni!

Apoi partea practică din mine a decis: drumul spre spital e mai liber la ora 6 dimineața decât la 8. Așa că hai, trage o țoală pe tine și hai în Băneasa, la Regina Maria, la camera de gardă de la pediatrie.

Control pediatric, test rapid, exudat... Streptococ betahemolitic de grup A prezent, reţetă de Ospen 10 zile... Vacanță! Dar forțată, că mai avea mititica niște "larevederi" de luat de la colegi, că mai vroia să meargă cu chitara la școală să le cânte în ultima zi de școală, că la engleză nu ar fi vrut să lipsească nici cu 39 temperatura...

Dar asta e! A început antibioticul şi sperăm să poată participa, căci îşi doreşte mult, la Cupa Camelia Potec din weekendul ce vine - da, da, ăsta cu 20-21 iunie!

Sănătate!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)