Wednesday, August 19, 2015

Scurte, de seară

1. Mindfullness... unde ai fost până acum? E atât de ... complet și complex conceptul! Poate o să povestesc într-o zi, dar acum abia descopăr.

2. Îi spuneam mai demult mamei că ea nu trăiește în prezent, ci mai mult în trecut sau în condiţional-optativ. În ultima vreme, așa fac eu! Mai rău e că îmi dau seama cumva brusc, că fie îmi amintesc lucruri - cu nostalgie aproape plângăcioasă, fie fac planuri pentru mâine, pentru săptămâna viitoare, pentru vacanţa următoare... Dar azi? Acum? De ce nu mă bucur de ACUM!

3. Gata. Vreau să scap de balast. Azi am decis să fac asta eliberându-mă de griji care nu sunt de fapt ale mele. Pe rând, pe măsură ce le conştientizez.

Exemplu: apartamentul de la bloc, nu mai detaliez de câte ori şi cât timp ne-a dus socră-miu cu vorba şi ne-a ţinut încurcaţi! Cert e că eu, de ani de zile, alerg printre multele mele treburi, să iau de la cutia poştală de acolo diverse, facturile de utilităţi, să ţin minte când trebuie plătite, trimişi indecşii, vorbit cu administratorul pentru schimbare apometre.... să caut chiriași, să nu mai caut chiriași, să caut din nou chiriași.... etc etc etc.

Decizia mea acum a venit la 3 ani de când fac asta ca proasta, că altfel nu pot să mă numesc. Şi a fost o decizie atât de simplă, că nici nu ştiu cum de nu am văzut-o până acum: NU MĂ MAI INTERESEAZĂ. Treaba altora! soțul, socrul... apartamentul lor, banii lor pierduţi, timpul lor...
Și nici nu mai judec. Este chiar treaba lor, cu bune sau rele!

So... mă simt eliberată de o grijă pe care mi-am asumat-o absolut inutil și nenecesar!!!

Alta la rând! Ia să vezi cum îmi fac eu timp și devin mindfull în ritmul ăsta!!! :))))

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)