Friday, December 30, 2011

De Crăciun


Până la urmă, am reuşit să avem şi un brăduţ, împodobit chiar în ajun şi mai mult de fete, cum au vrut şi au putut ele, deci mai mult pe crengile de jos; sarmalele au ieşit foarte bune; curăţenia a însemnat doar un aspirator, dar aparenţele au fost salvate; am reuşit chiar să fac şi o prăjiturică de casă; iar la final, adică noaptea, a venit chiar şi Moşu!

Ilinca a stat cu nasul în cărţile primite, a pieptănat păpuşile şi le-a prins moaţe, a mâncat multă ciocolată şi s-a bucurat. Roxi s-a jucat toată ziua de Crăciun cu noul ei ghiozdan pentru la toamnă, s-a plimbat prin casă cu el în spate, l-a umplut şi l-a golit de cărţi şi creioane de 100 de ori! O şcolăriţă "to be" care ar fi plecat chiar atunci la şcoală, iar dacă nu se poate, atunci mami, se poate pe 16 ianuarie, când reîncepem activitatea, să merg direct la şcoală?

Nepoţii au jucat Monopoly Junior şi au alergat prin casă, eu (mi-)am mai primit nişte cărţi şi cosmeticale uzuale, la fel ca şi soţul şi a mai trecut un Crăciun...





No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)