Thursday, September 17, 2015

Aha! Dr. Laura Markham la Bucureşti în noiembrie!

Printre posturile "draft" de pe agenda mea de lucru pe acest blog se află câteva de inters, cred eu, pentru părinţii de copii, mari şi mici. Ele sunt preluate din limba engleză, în diverse stadii de traducere şi adaptare în limba română. Pe unele dintre ele le-am publicat deja, şi le găsiţi pe blog. De exemplu, despre "Cum poţi oferi iubire necondiţionată, dacă tu nu ai avut parte de ea", sau despre "Parenting fără ţipete". Pe altele le voi publica, pe măsură ce timpul îmi va permite să le termin.

Ce au ele în comun? Sursa, autorul. Care este Aha! Parenting by Dr. Laura Markham. Aşa că în drafturile emailului meu se mai găseşte şi unul către însăşi această doamnă a parentingului care, prin scrierile sale, mi-a oferit multe momente "Aha!" şi mie, şi sunt singură că şi vouă, prin intermediul textelor citite la ea sau adaptate de mine de la ea. Am tot ezitat... cum să îi scriu eu? Cum o să mă bage pe mine în seamă THE Laura Markham? În fond, ce ştie ea despre România, măcar?

Ei bine, dacă nu ştie, va şti! Curând! Pentru că... surpriza mea a fost mare când am aflat că Dr. Laura Markham ne va vizita şi va susţine în două zile patru conferinţe în Bucureşti. Evenimentul este organizat de Totul despre mame, care ne-au obişnuit deja cu invitaţii lor speciali şi evenimentele frumoase de parenting - vezi numele Michael Thompson sau Alfie Kohn.


Am plăcerea să vă povestesc despre evenimentul venirii Dr Laura Markham la noi în ţară în calitate de blogger oficial: Pe de o parte, vă invit să vă înscrieţi şi să participaţi şi voi la acest eveniment unic. Iar pe de altă parte, voi transmite în direct de acolo, din sală, gânduri şi impresii la cald! Și până atunci, vă mai țin la curent.

Iată și niște detalii trimise de organizatori:

Pentru prima dată în România, DR. LAURA MARKHAM, fondator www.ahaparenting.com, doctor în psihologie clinică, susține 4 conferințe speciale pe 14 și 15 noiembrie 2015, la RIN Grand Hotel, despre dezvoltarea și menținerea unei relații armonioase în familie:

- Părinte liniștit, deci copii fericiți
- Crește un copil inteligent emoțional
- Părinți liniștiți, frați fericiți
- Parenting liniștit: mindfulness și autocontrol

Evenimentul face parte din seria Conferințelor TOTUL DESPRE PARENTING.

Dr. Laura Markham este cunoscută și admirată de sute de mii de cititori din întreaga lume pentru abordarea ei personală care pune accentul pe legătura dintre părinte și copil. Sfaturile sale surprinzătoare se adresează părinților de copii de toate vârstele, de la bebeluși și până la adolescenți, și pot fi citite pe AHAparenting.com, MotheringMagazine, Pregnancy.org.  Dr. Laura Markham își propune să schimbe lumea, preschimbând adulții de mâine unul câte unul, prin ajutorul oferit părinților lor. „Sunt onorată și fericită că voi vizita România în luna noiembrie. Aștept cu nerăbdare să aflu care sunt provocările cu care se confruntă părinții români și ce greutăți întâmpină ei în procesul de creștere a copiilor. Sunt încântată că le voi putea împărtăși metoda mea de parenting blând și că îi voi putea ajuta să își schimbe și să își transforme în bine relația pe care o au cu copiii.”, a declarat dr. Laura Markham.

Evenimentul se adrează tuturor celor care sunt interesați să afle cum să îndepărteze cei 3 „dușmani” ai fericirii – ȚIPĂTUL, CEARTA și PEDEAPSA – și să le înlocuiască rapid cu cei mai buni „prieteni”: CONECTAREA, ECHILIBRUL, BUCURIA.  
Sfaturile practice oferite de DR. LAURA MARKHAM se bazează pe cele mai noi cercetări în domeniul psihologiei și neuroștiinței. La conferințele din 14-15 noiembrie vom afla:
- Cum să ne ghidăm copiii spre A VREA să coopereze fără să apelăm la țipete, mite, amenințări sau pedepse.
- Cum dezvoltă copiii respect de sine, rezistență la stres și atașamente nu co-dependență.
- Cum să gestionăm conflictele dintre frați și să îi ajutăm să devină prieteni pe viață.
- Cum să înlocuim țipetele cu conectarea.

Înscrieri se pot face aici

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)