Thursday, March 10, 2011

La (tele)vizor

Din ciclul: trăim în România, şi asta ne ia toate minţile, azi episod cu drogaţi. Şi cu Ambulanţa. Şi cu Ambulanţa pentru drogaţi.
Am mai găsit eu seringi pe scară, la parter şi pe la lift, le-am dat vânt cu piciorul în ghenă când m-au întrebat copiii ce sunt.
Dar azi dimineaţă m-am trezit cu tămbălău pe scară. Bag un ochi la vizor, ca babele, şi ce să vezi? Un costum alb-portocaliu de pe salvarea română se ruga de un drogat în sevraj să meargă la Urgenţă la Floreasca. Pe banii noştri! Adică, cum ar veni, nu vă supăraţi, domnu drogat, binevoiţi să urcaţi în Ambulanţă, vă rog eu frumos, pentru că aţi consumat ceva stricat?! Ce? N-aveţi asigurare de sănătate? A, nicio problemă, că doar pentru dvs găsim noi bani de la fraierii care îşi plătesc asigurările. Da' de ce nu vreţi? Hai, vă rog eu frumos! Hai că vă facem frumos şi vă trimitem iar la drogat.

Acuma, am pierdut un pic şiru' întâmplării că nah, urmăream de pe vizor, şi nu părea să fi început chiar atunci tevatura. Da' când am dat fuga la geam, am zărit în faţa intrării în bloc Ambulanţa, în care infipseseră un ins pe targă strâns legat, iar alţi doi cu ochii roşii dădeau ceva lămuriri... Sau cereau lămuriri... Nu auzeam până acolo şi nu ştiu care e "uzanţa". Poate că de fapt pe ăşia îi ruga să meargă, că celălalt nu mai era de rugat, îl umflaseră cu tot cu fulgi.

Poate dacă dau drumul la televizor pe ProTV văd continuarea şi vin să vă spun şi dvs.

2 comments:

  1. Adica dupa parerea ta ar fi trebuit sa-l lase sa moara in strada ca deh, e doar un drogat?

    Uiti ca dependenta de droguri e o BOALA si poate ca si parintii aluia sunt niste fraieri care au platit zeci de ani asigurarile.

    Nu-conteaza-cine

    ReplyDelete
  2. Nu am spus şi nu cred că trebuia să-l lase în stradă. Vroiam să spun, dar se pare că nu s-a înţeles, că nu e de ajuns să-l ia la spital şi să-l scoată din criză dacă ulterior statul nu face altceva pentru el (consiliere, ceva...), iar el riscă să ajungă tot pe stradă să se drogheze.
    Cred că orice dependenţă e o boală, însă curabilă doar cu acordul dependentului, nu poţi să-l iei cu forţa să-l convingi că i-ar fi bine fără, dacă el nu vede aşa lucrurile.

    ReplyDelete

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)