Monday, February 13, 2012

La mulţi ani, Alexandru Dabija!


sursa: Adevarul literar si artistic
Nu vă omorâţi cu grija
Azi e ziua lui Dabija!
N-am găsit altă rimă pentru a vă spune că azi, 13 februarie, regizorul Alexandru Dabija împlineşte 57 de ani.
Potrivit site-ului teatrului Odeon, unde activează ca regizor la ora actuală, pe lunga, foarte lunga listă de piese regizate carieră se numără:
- O scrisoare pierdută de ILCaragiale (2011) - de văzut
Absolut! după Ivan Turbincă de Ion Creangă (2011) - de văzut
Acasă la tata de Mimi Brănescu, teatrul Act (2010) - văzut, plăcut
Pyramus & Thisbe 4 You după William Shakespeare, teatrul Odeon (2010) - văzut, plăcut
Capra sau Cine e Sylvia de Edward Albee, Teatrul Act (2007) - văzut, plăcut
Aventurile lui Habarnam după N.Nosov, Teatrul Odeon (2005) - de văzut împreună cu copiii
Creatorul de teatru de Thomas Bernhard, Teatrul Act (2002) - văzut, plăcut, revăzut, plăcut, revăzut, plăcut (cred că e singura piesă pe care am văzut-o de 3 ori şi aş mai vedea-o şi tot mi-ar plăcea!)
Domnia sa se "lăuda", într-un interviu recent realizat de Dan Boicea, cu câştigarea multor premii dorite şi "ameninţa" că va şi juca teatru, după atâta vreme de regizat. Abia aştept să-l văd alături de prietenul său, un alt preferat al scenei, Marcel Iureş!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)