Friday, August 14, 2009

De prin Deltă adunate






Câteva fotografii din Delta Dunării, 3-11 august 2009.
- Văcuţele încă beau apă de mare, că tot nu e sărată, ca în alte locuri, din cauza Dunării care se varsă în apropiere.
- Au apărut şezlongurile şi la Sfântu Gheorghe. Cică anul trecut nu erau.
- A apărut şi un trocarici la Sfântu Gheorghe, care anii trecuţi nu era. Pe bune, aşa se numeşte, vă arăt biletele dacă nu mă credeţi!
- Relaxare totală în cel mai fin nisip.
- Marea cu valuri mari, mini-tsunami de Marea Neagră, în ziua de după cutremurul de falii marine (geologii să mă tragă de urechi pentru aberaţia pe care am scris-o aici).

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)