Friday, March 26, 2010

Dau regatul meu pentru o piesă de teatru!



Una dintre primele mele pasiuni a fost şi rămâne teatrul radiofonic. Pe "vremea aia", nu prea aveai ce face cu serile lungi de iarnă. Eu, copil silitor fiind, îmi voi fi terminat de mult temele până la ora serii, parcă pe "vremea aia" temele de la şcoală erau mai uşoare, nu era nevoie să le reiau cu părinţii şi să-mi descopere încă teme pe care nu le făcusem (cum mă tem că e cazul acum).

Aşadar, venea ora serii şi la "Aici, Radio România..." începea emisiunea de Teatru Radiofonic. Într-o zi pe 1, în altă zi pe 2 sau 3, le urmăream cu sufletul la gură. Iar sâmbăta şi duminica dimineaţa era Teatru radiofonic pentru copii. Mai erau şi Unda veselă, şi teatru radiofonic serial, şi poveşti în lectura unor voci inegalabile ale teatrului românesc...

Deunăzi am descoperit www.eTeatru.ro. Piesele de teatru radiofonic ale copilăriei mele, online. Autori cunoscuţi, voci de actori celebri, artişti emeriţi, distribuţii fantastice! De ascultat la radio, pe net! Sau cum se poate îmbina cu succes vechiul cu noul!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)