Monday, November 17, 2014

De ce nu l-am votat pe Ponta

Cel mai frumos şi articulat răspuns l-am găsit aici, la petreanu.ro, într-un articol în care îi cere demisia premierului.

De asta nu l-am votat pe Ponta şi din alte câteva motive - cum ar fi, că nu cred şi n-am să cred niciodată în "valori" precum furtişaguri, miticisme, mici înţelegeri pe sub mână, şuşanele, copy-paste, mizerii, impostură, aroganţă, sfidare...!

Motivele mele nu-s nici pe departe - cum tocmai am fost acuzată într-o discuţie - naivitatea şi prostia de a crede în Iohannis cu ochii închişi şi de a nu-i vedea pe Băsescu şi pe Blaga din spatele lui. Da, chiar cred că Iohannis are în el ştiinţa "lucrului făcut nemţeşte", dar nu-s naivă să cred că de-acum o să fie totul bine, o să meargă ţara pe roate fix din prima clipă şi fără ca noi toţi ceilalţi să mişcăm un deget!

Să fim optimişti şi să face şi noi tot ce ţine de noi! De fiecare în parte, la locul lui.

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)