Friday, November 21, 2014

Ora 10 a sosit, Alfie Kohn a şi venit!


Vă mai amintiţi jocul acela din copilărie cu "ora 1 a sosit, Omu negru n-a venit... şi la un moment dat, a venit"? Ei, cam aşa aştept eu întâlnirea cu Alfie Kohn, cum aşteptam să se pronunţe ora fatidică din jocul cu pricina din copilărie. Nu pentru că Alfie Kohn ar fi vreun Omu' Negru, ci cu felul acela de aşteptare, cu felul acela de... oarecum temere. Ca şi cum ar veni în inspecţie. Ce-o să zică despre sistemul nostru de educaţie? Ce greşeli o să mai aflu că am făcut cu propriii mei copii? Ce mai e de făcut de-acum încolo?

Aşadar, mâine 22 noiembrie voi încerca să "raportez" aici câte ceva din ideile conferinţei.

Între 10.00-13.00 are loc prima parte a conferinţei, care ne va spune de ce nu-s bune nici pedepsele, dar nici recompensele în educaţie.

Apoi, între 14.30 şi 17.30, a doua parte a conferinţei va propune soluţii concrete şi instrumente practice pentru părinţi şi pedagogi.

Pe site-ul organizatorilor Totul despre mame, găsiţi mai multe detalii generale despre eveniment.

Iar aici - detalii particulare, de la faţa locului. (acuma, să sperăm că nu-mi crapă bătrânul laptop taman mâine!)

= = = = = = =
Şi ora 10.00 începe... ACUM!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)