Tuesday, January 24, 2012

Am început şcoala cu stângul


Ca să scap de gura cunoscuţilor care deja au fost pe la şcoli să-şi pre-înscrie copiii de 6 şi 7 ani pentru anul şcolar următor şi mă tot întrebau şi pe mine dacă am bifat această îndatorire, iaca, am fost ieri. Am ajuns acolo pe la 10.30 dimineaţa. Am ajuns la poartă şi... am ocolit intrarea elevilor, pe unde am intrat de atâtea sute de ori în cei 8 ani (şcolari) de şcoală generală, zi de zi, în toate cele trei schimburi în care am învăţat, după caz.
Şi am mers la intrarea profesorilor, intrarea oficială. Unde mă aştepta un gardian (era să zic jandarm, sub impulsul vremilor ce le traversăm) şi nişte afişe lămuritoare lipite pe geamul gheretei lui: program cu publicul - aşa, acte necesare - aşa, înscrieri în perioada - aşa... şi pe aici nu se trece! Veniţi voi mai încolo, când s-or deschide listele oficiale! N-am reuşit cu niciun chip să-l îmbunez pe gardian, să-l fac să mă lase să intru ca să vorbesc cu secretara (mică) !

Acuma, s-avem pardon! Pe geam scria negru pe alb: inscrierile încep pe 20 februarie. Eu şpagă nu (prea) dau. Mi-a transmis o altă mămică, de la directorul şcolii citire, că dacă aparţinem de şcoală putem veni şi în august.

Aşa că ce-oi fi căutat eu la şcoală pe 23 ianuarie, vă întreb?

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)