Tuesday, January 31, 2012

Mama e numai una


Mai ştiţi bancul ăla de pe vremea împuşcatului?
Bulă primeşte la şcoală, împreună cu colegii lui, tema: "Scrieţi o compunere cu titlul Mama e numai una".
Bulă merge acasă, scrie, iar a doua zi citeşte compunerea în faţa clasei:
"Aseară mama m-a trimis să iau două banane pe care le păstra ea în cămară. Dar eu am venit înapoi ţipând: Mama, e numai una!"

Fără nicio legătură cu bancul, am dat peste chestia asta pe net, şi mi-a plăcut:

"How we love our mothers"
At 6 years old: "Mommy, I love you!"
At 10 years old: "Mom, whatever!"
At 16 years old: "My Mom is so annoying!"
At 18 years old: "I wanna leave this house!"
At 25 years old: "Mom, you were right!"
At 30 years old: "I wanna go to Mom's house!"
At 50 years old: "I don't wanna lose my Mom!"
At 70 years old: "I would give up everything for my Mom to be here with me!"

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)