Monday, November 16, 2009

La preşedinte înainte



Cum îi şade bine omului care se apucă de treabă, încep cu o pauză.
Am găsit aici un test drăguţ despre gradul de potrivire al orizontului de aşteptări al tău, alegător, cu promisiunile din campaniile lor, ale catindaţilor.
Sau, cum s-ar zice, unde te afli pe "pişicherul" politic.

Interesant. Mi-a ieşit din rezultate că cel mai bine mă potrivesc cu reprezentantul unei minorităţi naţionale - taman eu, care-s împotriva autonomiei teritoriale pe criterii etnice! Dar şi taman eu, care am o uşoară afinitate, ca să nu zic chiar slăbiciune, pentru limba vorbită de 'mnealui şi capitala ţării unde acea limbă e maternă.

În rest - nici candidatul pentru care am rezervat un loc de ştampilă cel puţin în primul tur nu-i departe de preferinţele mele din răspunsurile la acele întrebări. Ba chiar e foarte aproape.

Şi cu bucurie am aflat că rezultatele negative desemnează diferenţa majoră dintre ceea ce aştept eu şi ceea ce promit că vor oferi ei, iar cei pe care îi înghit mai puţin sau chiar aş face indigestie dacă i-aş vota se distanţau foarte foarte tare de răspunsurile mele.

Vouă cum vă apare în test: compatibilitate sau nepotrivire de caracter cu candidatul preferat?

PS: căutând o imagine care să ilustreze postul de faţă, am dat de imaginea pe care o vedeţi, care ilustra un îndemn de a merge la vot, din care citez:

"Left or right, blue or red or green or purple, dem, repub, indie - I don’t care who you vote for, just get out there today... I don’t care how jaded you are about politics and government power, if you don’t vote you’re admitting defeat. (...) Not happy with the major candidates? Then vote for an independent, just get out there and make your voice heard. The status quo has never been changed by people who remain silent."

I agree!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)