Monday, January 13, 2014

Un ten fără... cocoloaşe

Amintirile din adolescenţa mea includ şi părţi mai puţin plăcute. Şi hai să mă rezum (cu mărturisirile despre adolescenţa mea) la... partea cosmetică, la ten, acnee şi puncte negre. Am avut din toate. Nu excesiv, dar atât cât să-mi dea ceva bătăi de cap. Şi am încercat de toate. Cel mai "extremist" mi s-a părut folosirea produselor alimentare în cosmetică. Scrub-ul cu mălai avea mereu succes. La fel şi masca de păr pe bază de ulei de măsline. Recunosc că alt fel de produse cosmetice nu mi-am preparat singură în bucătărie.

Dar asta şi pentru că nu am ştiut cum. Abia acum am văzut că se pot prepara tot felul de produse cosmetice chiar acasă, chiar în bucătăria proprie. Abia aştept să încerc câteva din cremele indicate de Alexandra Săceanu, creatoarea cosmeticelor "Lia, delicii pentru piele", la "Totul despre mame". Vă invit şi pe voi să vedeţi despre ce e vorba şi zău că o să-mi daţi dreptate!


No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)